skum dröm......

Drömde sjukaste drömmen inatt! Brukar aldrig komma ihåg mina drömmar, men kändes precis som att jag varit vaken, man lever ju sig in i en annan värld. SJUKT. Höll fan på att dö i drömmen, men som tur så kom det någon som räddade mig, SEN VAKNADE JAG. Tur det. Har tränat på tyskan hela kvällen, ska ju hålla tyska föredrag i morgon, hoppas det går bra! Sovit läääänge i natt, vaknade halv 12 i heidis BIGGA fetto säng, riktigt mysig! Annars har det varit allmänt varmt och underbart väder idag! Har både "lekt" med mina små grannar, och ridit en lång tur i det fina vädret. Hoppa hoppla lite med Rosin, när vi var färdiga var hon så svettig att hon såg ut som en dränkt råtta... stackars häst! Men guldstjärna för denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0