what? already september?

NU börjar la hösten komma fram sakta men säkert, fast har känt höstväder i vinden ett tag redan tycker jag. It's saturday today and I'm little bit tired right now. Eftersom att det blev en häktiskt men grym dag/kväll igår så behövs det lite vila idag. Har mest tagit det lugnt. Sov till 10, sen blev det en sväng ner till centan med mammsen och syrran. Sen tickade klockan iväg som bara den. Sen efter det åkte jag till Rosin, vi red ut en runda i skogen, WOW vad het hon var, tror inte hon haft sån överskottsenenergi på över 2 månader! Kunde knappt hålla i henne, men roligt hade vi! Bara släppte henne på en raksträcka så hon riktigt fick springa av sig lite! Hästar behöver det ibland, så de med får känna sin frihet! Menar de har faktiskt varit vildhästar en gång i tiden, i alla fall min polle. SSSÅÅÅHÄÄR roligt tyckte hon det var, men även jag med.

Nu ska jag ner och käka chokladpudding!!!! Ibland får man tjock till sig lite.... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0