tävling i helsingborg

Var ju och tävlade hoppning med Rosin igår i Helsingborg. Gick inget vidare,... i första klassen trodde jag bara hon tramsade sig, men när jag hoppade andra klassen var hon inte pepp alls på att hoppa. Hon brukar ALDRIG göra så, förstod då att det måste vara något som är fel. Antingen kanske hon har en infektion i kroppen eller fått i sig något.. nog inget större, men så jävla typiskt bara att man märker de på tävling. Har inte varit ngt alls innan. Åh så typiskt. Men det förklarade ju till varför hon bette sig som hon gjorde. Det är bättre att de protesterar om de känner att de är något som inte stämmer. Därför tyckte jag heller inte rätt mot hästen att hoppa idag, skulle egentligen hoppat en klass idag med men avanmälde mig. Men du är fin ändå. Blev bara så jävla arg först, men sen förstod jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0