ystad saltsjöbad

Varit på spa i Ystad från igår till idag och det rätta ordet är magiskt. Ni ska bara veta hur mycket jag njöt. Bubbelpool, vanlig, bastu, ångbastu, stora sagosängar, utepool och allt. Värsta avkopplingen, kunde verkligen behövas. Havet som utsikt gjorde det bara ännu bättre och övergod mat. Sprängdes nästan så mycket jag åt, nästan hemskt att äta för mycket! Men man kan inte låta bli, man äter ibland med ögonen tyvärr..

Det var människor i alla åldrar, speciellt unga kärlekspar. romantisk. Ibland önskar man att man hade en pojkvän. hehe. Syrran och jag delade ett rum och världens finaste inredning till det må jag säga. I morse vaknade jag med solen i huvudet, frukostdags var det ja! Hotell frukost är nog det bästa som finns, så jävla gott.
När man kollade ut från hotellrummet såg man hur magiskt och underbart havet var! Gick ner med min fina morgonrock och morgontofflor och tog lite pics. Man fick lite utomlands feelins. Det roligaste var att det blev impuls bestämt! Så tack så jättemycket mina päron för en fantastisk påskpresent och upplevelse! Uppskattades verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0