Summerbreak is over...

För min del så har jag haft en mini-paus från bloggandet, har varit på Malta och varit hit och dit överallt, därför inte haft orken att blogga. Igår var sista dagen på sommarlovet, hemskt men sant. Idag börjar allvaret med nya utmaningar och kurser. Andra året i gymnasiet, jobbigt eller jobbigt? Jag hoppas det blir ett roligt år med ännu roligare kurser, man får helt enkelt bara köra järnet och lägga ner mycket tid. Du får inget gratis, you have to fight. Men lite sorgligt ändå att sommarlovet gått så snabbt... Det sägs att tiden går fort när man har kul, antar att det stämmer! Mitt lov har varit fantastiskt och jag har inget att klaga på förutom den svenska sommarvärmen... men jag har både varit i USA och Malta och jobbet, då för min del har det inte spelat någon större roll. Nu taggar vi skolan, det ska bli roligt att träffa alla igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0