Svar på frågor!

Under den senaste veckan har jag fått två frågor som jag hade tänkt svara påoppas ni som ställde frågorna nu får svar på det ni ville.
 
trivs du på din skola, är det bra lärare osv? :)
 
Som ni har läst tidigare så går jag på Katedralskolan i Lund, där jag trivs jättebra. Jag går Samhäll/beteendevetenskap andra året och går i en klass där jag trivs mycket bra. Eftersom att skolan är stor finns det otroligt många elever och lärare, även fast det finns tre olika samhällsklasser så har nästan ingen av oss 3 klasser samma lärare, (några få). Jag trvis väldigt bra med mina lärare, de är engagerade och har höga krav (kan vara lite nackdel). I ettan fick vi ett nytt betygsystem som innebar att det blev svårare att få ett A (MVG +++), detta betygsystem blev jag lite besviken över, lärarna hade otroligt höga krav, och det var svårare att få ett bra betyg än förr! Nu i tvåan har både lärare och elever börjat vänja sig, så det går framåt. Men i övrigt trivs jag väldigt bra på skolan, härliga människor, skön klass, och bra lärare. Hoppas du fick svar på din fråga. :)
 
postat av: emma

hej kan inte du blogga mer om din ponny ? btw fin blogg :)

Hej Emma!

Jag har funderat på det länge, sen har jag varit osäker på om det uppskattas att jag bloggar om min häst mycket, så det inte blir för mycket "häst" i bloggen. Själv tycker jag det är jätteroligt, och vill mer än gärna skriva mer om min ridning och häst. För tillfället skriver jag lite allt möjligt mellan himmel och jord, men kanske ska börja strukturera på bloggen mer framöver. Hoppas du fick svar på din fråga, kul att du frågade. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0