slut på det roliga

söndag. Sista dagen på livet, sorgligt. Haft ett grymt lov med vänner, hästen men också bara tagit det lugnt. Plugg har det med blivit, men måste verkligen ta tag i det nu! Provveckorna börjar närma sig vilket är inget skoj. Men snart är det ju lov igen, tiden går fort.

Igår var jag på väla en stund med mammi och shoppade en del, hittade riktigt fina grejer! Får se om de kanske kommer upp på bloggen sen. På kvällen träffade jag Kalle och vi kollade melodifestivalen, Danny var så jävla bra! Så snygg han är. Det borde inte vara tillåtet att vara så snygg.

Idag har jag sovit läääänge, sprungit min lilla runda på ca 5 km, pluggat, städat och ridit en runda i skogen med hästapollen. Hon var så pigg att jag knappt fick stopp på dåren, så sööt! Rosin tyckte det var så roligt att få komma ut i det fina vädret och springa av sig lite, och jag kan verkligen förstå henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0