TÄVLING I SKABERSJÖ

 

Debuterade som sagt regional LB och LB+5 idag, vilket också gick riktigt bra! Hade inga förväntningar alls inför dagen, jag tog bara det som det kom och skulle helt enkelt ge järnet! Jag tänkte framåt och sen var det inte mer med det. Resultatet blev 4 fel i grunden i båda klasserna men absolut inte hela världen, riktigt nöjd! I andra klassen blev jag så chockad att hon hoppade kombinationen så hon gjorde ett sånt jätteskutt upp i luften att jag tappade tyglarna och hann inte att fånga upp de inför nästa hinder, så ett stopp. Men, men trodde absolut inte att det skulle gå så bra! Verkligen jättenöjd med henne med dagens insats, jävla stolt. älskar dig ponnybus

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0