DEN DÖR SNART

Jag bloggar från Amandas dator, den dör snart... känner verkligen pressen på mig här och nu. Vi får väl allt se om detta inlägget kommer komma upp eller ej. Ja för eller senare gör de ju det of course. Jag vet inte vad som har flugit i mig och Amanda, men är det normalt att man står på huvudet mitt i natten? Själv kan jag inte riktigt svara på den frågan. Men antagligen nej? Aja, lite spänning i vardagen får man allt ha tycker jag! Idag har jag ridit och kollat bio, och nu hos AMANDA. Känns som man inte hunnit med så mycket, men det blev ju en del ändå! Hästen gick prima ballerina och var go och glad, som vanligt. Bion som jag såg "the girl with the dragon tatoo" var riktigt bra! Man höll nästan på att somna lite emot slutet, den var ju så låååång! Den slutade aldrig, det var ju roligt det. Men tillslut somnar man nästan... haha!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOO DATORN LEVER ! OCH DETTA INLÄGGET KOMMER UPPDATERAS, TUMMEN UPP I VÄDRET! JIHAAA



vackraste flickan..... shit, inte alls avis, nej nej nej............!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0