Det fixar sig, det löser sig...

Första dagen i skolan avklarad. Kan inte säga att jag varit dirket taggad.., men var jätteroligt att se alla glada ansikten igen, helt klart! Jag har egentligen inga "nyårslöften" detta året, men jag har bestämt mig för att ge järnet denna terminen, planera bättre, träna mer och bla bla.. Jag vill verkligen göra bra ifrån mig, annars blir jag så himla besviken på mig själv. Nytt år, nya tag. Jag ska nog visa vad jag kan (förhoppningsvis). Nä Erica, från och med nu är det ALLVAR på allt. då menar jag ALLT. Innan jag sätter igång med psykologin ska jag ut till hästen en snabbsväng och bara göra i ordning. Idag får hon stå, för i morgon blir det hoppträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0