tonight

Onsdag. Yeah right? kallt och blåsigt har det allt varit ute idag. Hästarna blir lätt stressade och stissiga i sånt väder. Rosin fräste och tog djupa andetag med raskande steg ner till ridhuset, haha! Hon blev även stressad av en traktor som stod helt stilla på gården, gulligt. Men sen brydde hon sig inte alls om den, och det var ju bra. Hoppade bara några små skutt i ridhuset i med att jag ska tävla i helgen, men det gick gudomligt bra alltså! SÅÅÅ DUKTIG. Hoppas bara på att det går lika bra på tävlingen, ser verkligen fram emot det!

Ikväll kommer antagligen några kompisar hit och myser lite, sen får vi se vad det blir av! Fråga mig inte varför men jag har inte varit hungirg på hela dagen och nu är jag totalt vrålhungrig! Kan det vara hoppträningen som gjorde det hela? Så kan det vara. Nu ska jag dra på mig ett par rejäla kläder och sedan fixa något gott till mina "gäster". seee yah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0