HEMMA FRÅN SIESTA

Kom hem från ett lyckat SIESTA 2012 igår. Jävlar vilken upplevelse, så roligt! Man får verkligen vänja sig med att klara sig i det "riktiga" livet och allt, kan ni tänka mig att jag åkte dit utan en plattång? Fruktansvärt, jag hatar att se ofräsh ut och inte kunna platta mitt hår, det är liksom en del av mig. Så lite halvpanik.. men lycklig lottad som jag var en kväll så hittade jag en tjej som hade en plattång, så lycklig jag blev! Då svävade jag på moln. Men nog fan blev man lika äcklig igen efter ett tag... Men alltså jag har nog aldrig haft så roligt! Det var verkligen lyckat, gemenskapen, nya människor, stämmningen, artister, fest, musik, ALLT! Lite obeskrivligt. Men 100 % värt var det att åka dit, utan tvekan. Så tack alla för en fantastisk långhelg, saknar det redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0