är man ridtjej så är man

Hej och Hå! Min dag har bestått av plugg, vandring i det fina vädret, cyklat till stallet, ridit och varit på årsmöte. Om man ska förklara dagen kort så skulle jag beskrivit den såhär. Stolt över mig själv att jag börjat träna mycket mer så som springa, gå och cykla. Ni kanske tycker att de låter löjligt, men så är sanningen. Försöker också äta sundare, men klart man ska unna sig något gott lite då och då! Jag bryr mig absolut inte om vikt eller något i den stilen, det är mer för att man ska må bra och bygga mer muskler. Det är därför jag gör det, sen rider jag nästan varje dag med och klart är det träning ska ni veta! Hela kroppen, armar, ben, mage, rumpa, lår. Så tro Inte att tidning Inte är en sport, för det är det!

dagens ridoutfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0