baby a tell yah



TISDAG.
Var som en död sill när jag var hemkommen från skolan idag. Riktigt trött! Fråga mig inte hur? Även fast dagen var lång var den som tur väl var rätt chill ändå, skönt. Har pluggat matte och övat lite på mitt roffe tal nu ikväll, ska ju hålla det i morgon! Hoppas det kommer att gå bra. Håller tummarna för det. Är ju ingen stjärna på engelska, but I gonna do my best. Vad sägs som att testa lite engelska inlägg snart? Behöver ändå öva upp min engelska lite, så man kan ju alltid testa! Sen om det blir helt galet på tok så kan ju ni bloggläsare alltid rätta mig. Ja, ni lär ju märka hur urusel min engelska är, tyvärr.. Nä, från och med nu ska jag bättre mig! Vi säger så Erica, lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0