hey there

Att sova är det bästa som finns. Att veta att man snart ska nanna gott, the best feeling. Jag är som sagt en sömntuta av mig, jag kan sova när som var som, nästan. Dock är jag ingen 7-sovare som sover bort dagar. Ikke så nikke. Men jag älskar att sova, vem gör inte det? Varje natt jag ska gå och lägga mig somnar jag med de bums! Härligt, härligt. Right now känner jag att ögonen snart åker ut, så trött är jag... visst klockan är inte så mycket, men övat på en massa verb på datorn nu i några timmar, så ögonen har blivit rätt uttröttade känner jag... not good. Men får ta en varm dush och en kopp varm kaffe, sen ska nog lilla erica snart piggna till! För jag måste plugga mer, orkar verkligen inte, men vafan, måste. Livet är hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0