life is life

Livet är som en berg och dalbana, det går upp och ner, up and down. Inget liv är perfekt, alla har vi medgångar och motgångar. Det finns saker som kan göra en på så dåligt humör, att man blir så nere att man känner att hela världen kommer gå under för en. Ibland kan jag känna så. Men jag vet att det inte gör det, för allt löser sig, det gör det alltid tillslut. Sålänge man inte ligger för sin egen dödsbädd så ska man inte oroa sig. Man ska inte klaga, för det finns värre saker här i livet. Vi klagar och oroar oss ibland i onödan, omedvetet. Börja tänk positivt istället, misskyckas du, så ge inte upp. Stå för den du är och visa vart du går för. Har du dåligt självförtroende så visa dina starka sidor, du kan, du vill, du ska. Det är aldrig försent. Påtal om mig själv har jag alltid varit en glad människa som försöker att hålla masken även om jag inte mår så bra eller är på dåligt humör. Jag är den personen som kan hålla inne mina känslor mycket, även att jag förtränger de ibland. Låtsas som allt är bra även fast det inte är det. Jag älskar människor som vågar visa sina känslor, då är man sig själv och man är helt naturlig. När det verkligen gäller kan jag med göra det, men jag kan inte påstå att jag brukar göra det. För min del tycker jag att det både är bra och dåligt. Men jag gillar att vara glad, för det bästa som finns är glada människor, man blir på så glatt och bra humör så det är obeskrivligt. Btw, gott folk, oroa er inte i onödan, "don't worry, be happy". Känns som jag med ska ta lärdom av det jag skrivit.

För vi alla vet att viljan är den som kommer längst, glöm inte det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0