mello

Fredag yesterday, gjorde prov till halv 5.., hemma vid halv 6. Roligt en fredag. Tyvärr sådana smällar man får ta. På kvällen var jag med Amanda, Kalle och Thea, klart somnade jag till filmen... men denna gången inte ensam, thea var också en liten trötter. Skolan tar hårt på en!
Idag sov jag ut läääänge. Gillar egentligen inte att sova särskilt länge, det tar på dagen! Men samtidigt måste man ibland för att orka med allt. Det blev iaf en tur till stallet och i med att det var så fint väder så blev det en uteritt i det soliga. En pigg, glad och stutsig häst hade jag idag, kuligt. Hon fick springa av sig rejält oc skutta lite terräng hinder i skogen, snacka om en svettig häst på hemvägen...
Ikväll är det MELODIFESTIVALEN, vem hejar ni på? Jag tycker själv att LOREEN ska vinna, sen kan danny komma två! Gör ju inget om Danny vinner för han är ruskigt bra med, men samtidigt tycker jag loreen ändå är sneppet bättre. Nu får jag nog ta och plugga en stund och städa för sen ska jag till tovatuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0