4 maj

image description
Hunnit fylla 17 redan, och jag har inte börjat övningsköra? Panik!? Jag ska snart ta tag i den saken. Min födelsedag var kanon bra och bättre kunde jag inte haft! Tack till alla mina vänner som uppvaktade mig! Sen heller inte varje dag man blir uppbjuden på en dans av en grek som jobbade på restaurangen, haha som vi skrattade! Var ju inte direkt någon vanlig dans heller, måste sett så himla roligt ut. Alla skrattade och applåderade, men ja, det bjöd jag på! Mina kompisar skrattade så mycket så att de nästan grät, så fruktansvärt roligt! Nu är det bara 1 år kvar, sen jävlar är man 18!!!!! Både för och nackdelar kanske? Men 17 är en jävla skitålder, inget händer, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0