sjuklingen

Ännu en helg som gått. Inte för att jag har dragit nytta av helgen särskilt mycket, mest bestått av smärta, smärta, smärta. Fast hur roligt är det att vara hemma en hel helg från skala 1-10? Inte alls skulle jag vilja säga. För att vara lite envis så träffade jag i alla fall min kille och firade hans syster susanna med god middag igårkväll, trots smärta. Men det var jättekul, trevligt folk och god mat, då förtränger man smärtan för ett tag. Jag trodde idag att jag äntligen skulle vara frisk, men känner mig fortfarande halvkrasslig... smärtan kommer och går? Ena stunden kan jag gå, medan i andra kan jag knappt röra mig. I natt somnade jag 3 på natten... det kändes som knivar stack mig i ryggen och det pulserade och levde jävlen. Man blir så arg! SNÄLLA kan jag få bli frisk nu? Varför när man har så mycket i skolan? Orken blir på noll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0