regn!? Nej tack.

Vilken seg morgon.. vaknade kvart i sex för att jag skulle hinna öva på min samhälls redovisning och skummläsa svenskhäftet lite snabbt. Tyckte för en gång skull samhällen var rolig att genomföra. Som jag inte nämnt tidigare så redovisade jag och Rebecka vårt politiska förslag till "bättre hälsa" idag. Intressant, intressant. Det värsta var när jag cyklade till bussen idag och inser att det verkligen REGNAR - min reaktion = NEJ! Jag hatar verkligen när det regnar, speciellt när det är vår och snart sommar, då använder man ju alltid jacko utan luva... vilket innebär att man måste ha paraply som bara flyger iväg hela tiden. Detta kan jag störa mig på ofantligt mycket. Självklart finns det dock värre saker i livet. Kan bara bli så irriterad. Idag har jag varit effektiv för en gångs skull med allt plugg. Snart läst ut boken candide, äntligen! Absolut inte min typ av bok, men tvingar mig själv att ta mig igenom den. Svenskböcker får man tyvärr inte alltid välja själv i skolan... Herrejisses, min hoppträning börjar om 30 min! Får hoppa i mina ridkläder nu. Se yah later alligator 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0