Fullspäckad dag!

Igår kändes det som "fredag". Pappa kom och hämtade mig i skolan, åkte direkt hem, bytade om snabbt, fixade i stallet, sedan var det hem igen - byta om. För igår var det pappas namnsdag och så fyller han år på valborg, den 30 april. Så vi firade lite i förväg eftersom att jag inte kommer att vara hemma på valborg. Det blev god mat på Lucy's, åt så jag nästan spydde. Herregud vad mätt jag blev... vet inte om det är positivt eller negativt? Men gott in i bomben var det. Efter Lucy's åkte jag en snabbis till centan eftersom att det var VIP kväll där, fyndade ett par fräsiga leopard byxor, sen köpte jag och syrran en parfym till daddy i födelsedagspresent. Det är galet vad herr-parfym luktar gott... man kanske ska börja använda det istället för dam-parfym?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0