2013

Hej alla glada! 
 
Det var ett tag sedan man var här inne på bloggen och skrev ett inlägg. Ser ut som att detta är årets första inlägg! Uppdateringen har inte varit på topp och jag har haft väldigt brist på tid och ork. Medan jag varit "borta", har jag både hunnit sätta min fot i Italien (Canazei) och England (London). Jag har åkt från det ena stället till det andra och måste säga att det varit två helt fantastiska resor! Älskar att resa och upptäcka nya saker, det är underbart. Hade jag själv fått bestämma över mitt liv hade jag velat resa hela tiden. 
 
Igår när jag kom hem blev jag väldtigt besviken när jag såg den vita snön komma tillbaka till Sverige igen... Alltså jag orkar verkligen inte med kyla och slask nu. Det ända jag vill ha är värme och sommar, nästa gång är det spikat att det blir en solsemester! Gärna nu tack! 
 
Skolan har dragit igång och man är redan trött som en tiger... men det är bara att bita ihop, känns som denna terminen kommer att bli väldigt, väldigt jobbig. Tack och lov att man har ett par lov innan sommaren så att man kan vila sig och återhämta sig innan allt plugg drar igång igen. 
 
Idag blir det årets första hättävling med Rosin, vi får väl se hur det går med min pigga ponny. Har inte hunnit rida henne så mycket nu när jag varit i London och Italien, men nu börjar vi på ny kula och börjar så smått att förbereda oss för det nya året med nya möjligheter och tävlingar. Antagligen blir det min sista period nu i vår att tävla i och med att hon ska säljas sen tråkigt nog... Har blivit för gammal och får bara tävla ponny året ut. Den dagen, den sorgen, fy vad det kommer bli jobbigt! Fast nu tänker jag inte på det, nu tänker jag på allt positivt vi har framför oss. Lyckligt lottad som fick den ponnyn! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0