Heidi 18 år!

Idag är det inte bara torsdag, utan det är Heidis födelsedag! 18 bast nu tjejen, crazy. just saying. Tiden har gått ofattbart fort och jag kan inte riktigt förstå att det är detta året vi alla fyller 18! Man har längtat så länge efter det och nu helt plötsligt är det vår tur. Då får partypinglan festa lagligt nu då, whooop! Är det i denna åldern man kallas ung och dum? Eller det kanske man blev kallad för längesedan... vi har trots allt varit tonåringar ett bra tag. Nu får du göra det mesta lagligt, det ända vi strävar mot nu är väl systemet när vi är 20? haha skämt åt sido. Hoppas du hade en grym dag hjärtat! Maten du lagade till mig ikväll satt i alla fall mycket fint i min mage. Du får klart 5 av 5 toast av mig i bedömning. Mysig kväll! Om jag får säga det själv så blir den bara ännu bättre eftersom vi har D-dag i morgon vilket innebär att vi är lediga! Helgen är räddad. Tack katedralskolan. 
 
puss fina, love you 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0