Ridtur med Russe

Ridit russe aktivt hela helgen, varit kalt som tusan men jag har klätt på mig allt jag kunnat från topp till tå. I lördags var hon så full av energi att hon började steppa lite och busa...Fanns dock anledningar till detta, när jag red ner till ridhuset var det en massa barn som skrek och lekte i dammen där det var is eller ngt i den stilen... russe blev ju klart lite skraj över oväsendet och fick sig ett spratt. Men sedan var hon som vanligt igen när jag kom in i ridhuset. Nerverna avtog och hon kunde relaxa..I övrigt har hon varit jätteduktig både i förgår och igår. Dessutom hade Rosin på sig sitt nya ländtäcke som jag fick av Sanna i julklapp, så himla fint! Tack så jättemycket tjejen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

ni är så fina ni två! :) härligt att det passade så bra :D<3

2013-01-21 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0